Baustelle? Egal!

November 22, 2005 at 7:12 pm | Posted in Auto | Leave a comment

Da hatte es jemand wohl eilig ;)

Ein 28. -jähriger Schleswig-Holsteiner hat sich auf einen Schlag 775 Euro , drei Monate Fahrverbot und vier Punkte in Flensburg eingehandelt, indem er mit 153 km/h durch eine 40er Baustelle fuhr und dort auch noch 10 Autos trotz Überholverbot hinter sich ließ (für jedes Auto musste er 40 Euro zusätzlich zahlen) .

Pech für ihn, dass eines dieser Autos eine Zivilstreife war, die ihm hinterher einen eigenen Film zeigen konnte ^^

Quelle: Rhein-Neckar-Zeitung

Advertisements

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: